čtvrtek 21. května 2020

SLOH

Dnes musím začít trochu smutně. Dostali jste za úkol napsat mi dopis, bohužel někteří z vás se na to vykašlali a dopis nenapsali. Ve škole by to  bylo za 5, spoléhala jsem na zodpovědnost každého z vás. Dnes nevypíšu ty, kteří mi dopis poslali, ale ty, kteří mi nic neposlali a jsem opravdu smutná:
Dominik, Daniel, Vítek, Petr, Vojtěch, Marek, Natálka, Kristýna, Liliana, Eva, 
doufám, že se chytnete za nos a napíšete.
Všem nejmenovaným moc děkuji, vaše dopisy mě opravdu potěšily a máte obrovskou 1.

Velkou pochvalu si zaslouží Tomáš, jelikož vytvořil komiks. Koukněte, je prima: 
Dnes se zaměříme na sloh a to popis pracovního postupu a také na pracovní činnosti. Nejprve trochu informací, co to vlastně je, i když to pro vás není nic nového.
 Ale jak praví přísloví: Opakování je matka moudrosti. 

Už víme, co je popis pracovního postupu a můžeme se pustit do tvoření. Jako první máte popis na výrobu větrníku. Přečtěte si pořádně text, takto by popis měl vypadat. Můžete si ho vyrobit. 

Dalším námětem je pouzdro na cokoliv. Já jsem udělala pouzdro na brýle, protože můj muž nechává brýle neustále položené na stole. Vyzkoušejte. 
A jako poslední jsou čokoládové chobotnice, pro ty, kteří rádi pečou a tráví čas v kuchyni. To jsem nezkoušela, takže budu ráda, když mi dáte vědět, jaké chobotničky byly. Můžete do komentářů dopsat závěr. 

Na závěr, pro ty, kteří chtějí ukázat, že umí napsat popis pracovního postupu, zvolte si jakýkoliv výrobek a napište, pak ofoťte a pošlete mi. Můžete také být inspirací pro své spolužáky. 

Pojďme se učit navzájem. 









Žádné komentáře:

Okomentovat

Můžete vložit libovolný komentář.

 Výlet V pátek 25.6. jsme jeli na výlet na Bílou  v Beskydech. Počasí nás trochu zlobilo, ale nám to náladu nijak nezkazilo. Na Bílé měli pr...