neděle 7. června 2020

MATEMATIKA

Dnes začneme opět soutěží: Vypočítej neznáme číslo a do komentářů mi napiš výsledky.
1) ✤= 1 000 000 - 455 569 
2) ❆= 216 . 53
3) ☘= 9 865 + 8 542 + 6 749 + 8 324
4) 5 . ☺= 5 000
5) ( 25 000 + ☼ ) . 10 = 500 000

Prasátko a rostoucí hromádky mincí ve stylu stínování cel — Video ...Dnešní matematika bude zaměřena na slovní úlohy, kdy pořád hledáme nějaké neznáme číslo. Tak snad vám to půjde.

Vrátíme se zpátky do učebnice na str. 79 Podíváme se na složené slovní úlohy. Koukněte na vzorovou slovní úlohu o trojčatech. A co vy také máte něco ušetřeno? 
Pokračujte dále a udělejte si z učebnice str. 79 cvičení 1,2,3. Výsledky slovních úloh najdete v Další fotografie, tak si nezapomeň zkontrolovat, zda jste počítali správně.

Modely Aut Autíčka Auta Dětský - Fotografie zdarma na PixabayDalší typ slovní úlohy najdete na str. 80, zase si pozorně přečti . Sbírá někdo z vás autíčka? Já jelikož mám vnoučka , tak mám doma spoustu autíček. No a nyní si udělejte slovní úlohy str. 80/1,2,3. Výsledky zase najdeš v Další fotografie. 



No a poslední strana v učebnici str. 81 je zaměřena na jiný typ , tak zase koukni a přemýšlej. Ještě jednou děkuji Tomášovi za recept, který byl moc dobrý, já jsem vyzkoušela a velmi chutnal. Tady máte motivační obrázek. No a nezapomeň si udělat str. 81/ 1,2. Výsledky už víš, kde najdeš. 

Nakonec přejdi do PS str. 11 a 12 a obě strany si udělej. Některá cvičení jsou slovní úlohy, jiná jsou opakování, tak jdi do toho. Jestli chceš moji kontrolu - vyfoť a pošli. 

Důležitá informace pro žáky, kteří jsou doma. Všichni máte chytré telefony s foťákem. Takže mi Závěrečný test A pošlete vyfocený. Zatím mi poslali Marek a Tomáš. Prosím ostatní taky o fotku. Já si zkontroluji. 

A ještě pár interaktivních cvičení, pro zábavu: Chybějící čísla v řadě      Magické čtverce
                                                                               

                                               


















6 komentářů:

Můžete vložit libovolný komentář.

 Výlet V pátek 25.6. jsme jeli na výlet na Bílou  v Beskydech. Počasí nás trochu zlobilo, ale nám to náladu nijak nezkazilo. Na Bílé měli pr...