neděle 3. května 2020

Nástěnka naší třídy

Milí žáci, všem děkuji za rozhovor, který jsem s vámi mohla mít. Moc ráda jsem vás slyšela a je pro mě hodně důležité vědět, zda zvládáte, jestli vám vše funguje, jestli dokážete učivo rozvrhnout a děkuji vám za fotečky a zapojení do soutěží, výzev apod. Kdyby kdokoliv potřeboval pomoc, něco vysvětlit, ukázat, vyplnit, či vytisknout, dejte mi vědět. Škola je v pondělky a středa otevřená od 8.00 do 13.30 hod. Stačí mi dát vědět a domluvíme se na nějaký den. Můžeme se setkat. 

Pro ty, kteří chtějí, posílám další tabulku úspěchů do konce června.  

Moc děkuji těm, kteří se zúčastnili výzvy k pálení čarodějnic. A to: Nikolka, Saška a Anetka- fotky jsou v Další fotografie.
Posílám návrhy vašich kamarádů na různé aktivity:
1. Natálka navrhuje vypěstovat nějakou rostlinku, můžete klidně zasadit semínko fazole nebo hrachu. Loni nám vyklíčila, ale nezvládli jsme kvůli počasí zasadit. Možná se letos podaří.
2. Anetka navrhovala další matematickou soutěž. V dnešní matematice ji máte. Hrajeme o ceny do schránky, tak neváhejte a soutěžte. 
3. Kryštof navrhoval postavit z přírodních materiálů nějaký domek nebo školu. Můžete použít dřevo, hlínu, kameny, cokoliv co v přírodě najdete.
4. Michal navrhoval využití domácích materiálů k výrobě nějakého panáčka, třeba ze špejlí, brambor apod. 
5. Anička navrhuje využít aplikaci Photoshop Expres a zkusit vytvořit vlastní jméno s využitím vlastního těla. 
Můžete také podle Tomáše udělat koláž vašich fotek. 

Pokud vás cokoliv napadne, dejte mi vědět, zase přidám.
Nezapomeňte mi poslat fotečku, přikládám další fotky vašich kamarádů,které jste už dlouho neviděli. 
Vítek a jeho rybka zlatá
                                                                             
Vítkova motorka

                                                                            
Nikolčina čarodějnice
naše úča s vatrou

Anetka jako čarodějnice a vatra

Saška a její vatra
vatra hoří


Anetka při vyšívání

Anetka- vyšito

Kiki a její pejsek
Rosťa při tréninku



Míša při učení

Žádné komentáře:

Okomentovat

Můžete vložit libovolný komentář.

 Výlet V pátek 25.6. jsme jeli na výlet na Bílou  v Beskydech. Počasí nás trochu zlobilo, ale nám to náladu nijak nezkazilo. Na Bílé měli pr...