čtvrtek 9. dubna 2020

ČTENÍ

Nejprve se vrátím k minulému tématu a to byly tři příběhy a tři obrázky. Chválím žáky Sašku, Zuzku,  Marka a Anetku, kteří mi odpověděli správně a přiřadili správně text s obrázkem. Taky Michala, který mi poslal tajenku. 
Správné řešení: Tajenka :HANDICAP
                          Přiřazení textu a obrázku: 1 - B, 2 - C,  3 - A 
                          Odpovědi na otázky: 1. Mařenka , 2. Downův syndrom 3. Měli bouračku

Dnes mám pro vás velikonoční čtení. Klikni na odkaz a přečti si, pokud máte na telefonu záznamník, zkuste se nahrát a pak si poslechnout vlastní hlas, je to docela zábava : Čtení

Líbila se vám pohádka?  Tak a teď, zda jste pozorně četli, zkuste odpovědět na otázky.
1. Které rostliny a zvířata se v textu objevily?
2. Jak se jmenoval zajíček, který bydlel pod vzrostlým dubem?
3. Kdo zajíčkovi Kuliferdovi poradil?
4. Kolik vajíček schovala sova na louce?
5. Co se z dvanácti vajíček vyklubalo?

Pokud jste sledovali celý týden pořad UčiTelka, pak jste se o Velikonocích dozvěděli spoustu zajímavých informací. 
Pokud si chcete ještě jednou připomenout, mám pro vás krátký film: Velikonoce a smrtná neděle

Kdo má chuť může mi pomoct  vybarvit velikonoční obrázek, vybarvi vždy jen kousek, ostatní se můžou přidat: Obrázek

Budu moc ráda, když mi pošlete obrázky, fotky vašich velikonočních dekorací. opět zase umístím na nástěnku.
Všem přeji Veselé Velikonoce a jelikož je v pondělí svátek, máte volno, tak na blogu se opět sejdeme až v úterý. 
                                              

4 komentáře:

Můžete vložit libovolný komentář.

 Výlet V pátek 25.6. jsme jeli na výlet na Bílou  v Beskydech. Počasí nás trochu zlobilo, ale nám to náladu nijak nezkazilo. Na Bílé měli pr...